dissabte, 17 de març del 2012

GEiEG 5-1 CP CUBELLES

Sever correctiu a Girona davant un veterà GeieG que va saber treure profit dels seus punts forts.

La convocatòria era a dos quart de vuit a la Plaça del Mercat i el viatge seria llarg. Tot i aixó, va ser un viatge entretingut entre converses musicals, wassaps (s'escriu així?), "yo tengo mas memòria que tu" i videos típics per riure.

El partit va començar com tots, però amb una olor estranya a calma i tranquil·litat entre tots els components de la plantilla cubellenca. Feia setmanes que no jugavem i es va notar la falta de ritme. L'últim partit havia estat davant el Vilanova "A" amb una soferta victòria.
Lents, pesats, fallons, dispersos, tous . . . . . i poc a poc el Geieg va començar a donar-nos lliçons de còm s'ha de jugar a la lliga Veterans, si senyor.Van marcat el 1-0 d'un xut exterior que va rebotar en un defensa. I va venir el 2-0. No havien passat 10minuts i ja feia pujada, molta pujada.

En una jugada desafortunada, una bola rebutjada pel porter gironí va impactar al cap del Sergí Jardí. No semblava gran cosa però de cop i volta va començar a rajar i tots ens vam acollonir ( el front ja se sap que és molt escandalós). L'staff tècnic del Geieg ens va ajudar a assistir-lo, moltes gràcies companys. El Sergi no va perdre la consciència i no es va marejar, algun de nosaltres ja volia trucar l'ambulància, els bombers i totes les forces armades disponibles i d'altres creien que el partit havia de continuar, anavem curts d'efectius i nomes era un tall. La veritat és que al primer moment ens vam espantar molt.
Si el nostre joc no va ser bó fins aleshores, encara va ser pitjor despres. 3-0 mitja part. 4-0, 4-1, 5-1 i final del partit amb un penal a favor que no es va transformar. El partit no va tenir més història, va ser un mal partit, tot ensenya.

El sopar no va ser dels millors peró va anar de conya, entre amics, al mig de la rambleta que hi ha al costat del Pavelló. Vam estar de sort que no vingués la policia a fer-nos fora per botellon !! Bocates, patates, olives i cap a casa, passant abans per urgències.
I arribem al Hospital St. Antoni Abad.
Pim pam, cinc minuts d'espera, unes quantes puntades i en mitja hora ja sortiem, tots plegats, cap a Cubelles.

Dimecres vinent nova proba per als cubellencs. Ens visitarà el HC Esplugues i allà vam perdre. Esperem donar una alegria a la nostra afició i dedicar-li la victòria al nostre company ferit ( ànims que no es nota gens)

1. Us recordo a tots que avui dilluns entrenarem en el horari habitual, a les 21:00